Naše škola se zapojila do projektu GAČR (24-12123S) s názvem „Podpora přírodovědné gramotnosti prostřednictvím výukového prostředí založeného na
narativních výukových hrách pro žáky prvního stupně základních škol“, jehož hlavním řešitelem je Filozofická fakulta Univerzity Karlovy. Projekt je zaměřen na rozvoj přírodovědné gramotnosti, čtení s porozuměním, řešení problémů a sebehodnocení prostřednictvím zábavné výukové digitální hry. Projekt si klade za cíl ověřit dopad výukové hry na žáky a ke zjištění možností integrace digitálních her do výuky jakou součást optimalizace výukové praxe.
Do řešení projektu je zapojen mezinárodní tým vědeckých pracovníků, pedagogů a technických specialistů z Filozofická fakulty Univerzity Karlovy, z Pedagogické fakulty Univerzity J. E. Purkyně, z North Carolina State University v USA a z Perm State University v USA. Jedná se o prestižní výzkumný projekt.