Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Pro žáky > Akce školy > Čtenářský projekt v 5. B

Čtenářský projekt v 5. B



Děti v 5. B (ale samozřejmě nejen ony) se intenzivně věnují čtenářství. V uplynulých dnech realizovaly projektový den, který jejich čtenářství trochu shrnoval. A co o výkonech a výtvorech dětí napsala sama paní učitelka:

"Stanovení cílů čtení přikládám velkou důležitost. Myslím, že po pravidelné čtenářské práci by měly být děti připravené stanovit svůj čtenářský cíl (nestanovujeme si cíle jako : Přečtu 10 knih). Jedná se o konkrétní cíle související se zlepšením propracovanosti jejich čtení. Někteří s tím trochu bojovali a moc se nedařilo. Nejdříve jsme si prohlíželi zpětně naše ,,Záznamy z četby“ a prozkoumávali, čemu jsme se ve čtenářských hodinách věnovali a jaké strategie jsme rozvíjeli. A povídali si o tom, o čem si myslí, že jim dělá trochu problém, v čem si přejí zlepšit nebo naopak co se jim dařilo a v čem se cítí jisti. Ano, máme tam chyby, ale šlo mi především o vystižení jejich vlastních pocitů.  Pokud budou děti souhlasit, vystavím na chodbě školy k přečtení.

A co pro mě byla ta nej reflexe? Když se děti shromáždily před tabulí a řekly : ,,Paní učitelko, máme to krásné!“

A níže ukázky práce dětí z projektu.

 

Tři panely = tři reflexe, které je odrážejí  jako čtenáře

  1. Mé oblíbené místo ke čtení, čtenářský rituál
  2. Co rád čtu
  3. Můj čtenářský cíl

čten. projekt 2.jpg

čtenářský projekt.jpg

čten. projekt 3.jpg

čten. projekt 4.jpg

čten. projekt 6.jpg

čten. projekt 11.jpg